שירים ברשת לוגו

שירים נוספים...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
שירים ברשת » מילים לשירים » זמרים ישראליים » רון סקיי נשר » אין קדוש בכנען – רון סקיי נשר
להדפסת המילים לשיר אין קדוש בכנען

מילים לשיר אין קדוש בכנען – רון סקיי נשר

זמר / קטגוריית מבצע - זמרים ישראליים | רון סקיי נשר
המילים של השיר:

אין לי אלוהים אחד אף אחד וואן גאד אם אין אני לי מי אני אשרוד לבד אני לא פרפר לא נחמד כוכב נולד אגו בשמיים BUT באישיות גמד אני אפס בוגד באלוהים שלי ברצף אין לי אלוהים אם הפרצוף שלו לא על כסף אבוד אני סוגד למותגים אני לא נושא את שם ה' לשווא נשבע באלוהים ! זוכר את השבת קידוש כמקובל כיפה על הראש ואז נוסע לנמל אני עוצר בצד כי יש לי וודקה XL סוגד לאלכוהול סוגד לפסל אין לי רסן ואני לא מביט קדימה אני עצור בחור נדרס כבוד לאבא אמא אין לי אלוהים עכשיו אני נזכר בו כשאשתחרר שיחפש תגיד אני לא גר פה, תטיף!
וכשאני מדבר "אל" הוא עונה אנלא מבין מילה ומתי כבר יצא הסרט כי הספר מעורר בחילה זורק עוד דף אל המדורה הסנה כבר לא בוער הוא שינה צורה ומתי כבר אראה גן עדן הגיהנום דרכי לגאולה אין לי אלוהים אני הפכתי אתאיסט אוהב רק את עצמי נרקסיסט לא עובד כמו להקה בלי גיטריסט ואני לא שייך לכאן כמו קבצן לכלכליסט אני לא נואף אבל אני מכור לסקס אז מה אם הוא חבר שלי שלך מחר הוא אקס לא בוגד אבל עכשיו כשאת שלי את ביד ימין חברה שלך לשמאלי אני לא גנבתי כלום אם יש לי כיפה זאת תרומה אתה תלמד תורה אני אמות במלחמה לומד מנבחרים איך לשקר כמו בכנסת וכל יום הוא כיפור יש רק כופרים בבית הכנסת עכשיו תבוא תגיד שהמצב פה לא מסריח ושעוד חמש דקות בדיוק מגיע המשיח". הקם להורגך." אז אל תגיד לי לא תרצח סיימתי את יב' דחפו ליד שלי אקדח במקום בו החזק הוא ששורד כולם כמו נכים רק הוא זה שעומד וכל אחד שואל איך אני שורד אתה לא רוצה לחיות אבל מפחד להתאבד וואלה כל אחד שואל איך אני שורד אתה לא רוצה לחיות אבל מפחד להתאבד ואם אתה שואל איך אתה שורד אתה לא רוצה לחיות אבל יאללה תתאבד!!
וכשאני מדבר "אל" אנלא שומע את עצמי מילה ומתי כבר יצא הסרט כי הספר מעורר בחילה זורק עוד דף אל המדורה הסנה כבר לא בוער הוא שינה צורה ומתי כבר אראה גן עדן הגיהנום דרכי לגאולה אז מה שווה שמים בלי כוכב ? עבריין בלי גב ? תמיד להיות בכותרות מבלי לדעת מה נכתב? להיות כהן בלי אלוהים ? מנהיג בלי מדינה ? מה שווה להיות במוסיקה אם אין לך מנגינה? להיות שחקן בלי קבוצה ? או שחקן בלי תסריט ? שף בלי מסעדה ? או מלצר בלי תפריט ? להיות שופט בלי משפט ? משפט בלי מילים ? מלך בלי מלכה? ממלכה בלי תושבים ? איך אתה רוצה להיות מורה אם אין לך תלמיד ? איך אתה רוצה שיהיה לך קל אם אין מה שיכביד ? אם אף פעם לא נפצעת אז איך זה שכואב לך ? אם אף פעם לא אהבת כנראה שאף אחד לא אוהב אותך! אתה רוצה להתקדם אבל הולך אחורה ! איך אתה מדבר נקי ?כשהפה שלך ג'ורה ! נולדת לעולם כופר משחר ההיסטוריה קרוב לאבדון כמו סדום לעמורה תיאוריה.תטיף!.

רון סקיי נשר
קרדיט לתמונה - אלי ראול יחצ

שאלות נפוצות על המילים לשיר אין קדוש בכנען

את המילים לשיר אין קדוש בכנען אפשר למצוא בקלות בעמוד הזה באתר שירים ברשת, יש לגלול למעלה בכדי לצפות במילות השיר שצירפנו במיוחד עבורכם.
ממש לא! את מילות השיר אין קדוש בכנען תוכלו לראות בעמוד זה במלואן לגמרי בחינם.
שם האומן המבצע של השיר הוא רון סקיי נשר.
כמובן, מלבד המילים לשיר אין קדוש בכנען תוכלו למצוא עוד המון מילים לשירים של הזמר באתר שלנו שירים ברשת.

שתף את המילים לשיר אין קדוש בכנען ברשתות החברתיות

מילים לשירים נוספים שאולי תאהב

הילדה הכי יפה בגן

מילים: יהונתן גפן
לחן: יוני רכטר
אלבום - הכבש הששה עשר
שנת האלבום - 1978

הפתעות

מילים ולחן: ארקדי דוכין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *